سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

پرویچ گلزن پرسپولیس برابر گهر گفت:  هرکاری بوده زحمت بچه ها بوده نه کار من. در چمپیونز لیگ هم بازی کردم و به پارتیزان بلگراد هم در دربی گل زدم.


در مورد گلی که زدی؟
کار خاصی نکردم... رضا حقیقی به من پاس داد و من هم دیدم در پشت ۱۸ قدم موقعیت خوبی دارم برای همین شوت زدم وهمین ضربه تبدیل به گل شد.


 بازی در ایران؟
لیگ خوبی داره بازیکنان تکنیکی خوبی داره و به خصوص هوادارای پر شوری داره . برای همین هم من این لیگ رو انتخاب کردم.

ارسالهای ضعیف؟
این حرف شما را در کل قبول ندارم. من فقط در بازی قبلی ارسال هام به نتیجه نرسید واگر نه در بازی های قبلتر در این زمینه مشکلی نداشتم.

زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان ؟
 مربی معروف و بزرگیه و در کشور ما مطرحه و بازی بعدی هم که ببینمش حتما سمتش خواهم رفت.

 بهترین تیمی که بودی؟
 ستاره سرخ بلگراد و بازل سوییس در چمپیونز لیگ هم بازی کردم و به پارتیزان بلگراد هم در دربی گل زدم. .

  پرسپولیس ؟
تیم دوست داشتنی با رنگ مورد علاقه من.

احساسی که بعد از گل زنی داشتی؟
خوشحالم که همه زحمات بچه ها با گل من به ثمر رسید. هرکاری بوده زحمت بچه ها بوده نه کار من. .ما به این برد خیلی احتیاج داشتیم و التبه شایستگی اش را هم داشتیم که سه امتیاز را ببریم.خیلی خیلی احساس خوبی دارم.

 شرایط زندگی در ایران؟
 بر عکس چیزهای منفی که شنیده بودم ، من همه چیز رو آروم دیدم . مردم خوب و مهربونی دارید .

چرا ایران؟
در همکاری مدیر برنامه رومانیایی من و مدیر برنامه ایرانی من ، پیشنهاد پرسپولیس به من رسید. خوشحالم که در یکی از بزرگترین تیمهای آسیا بازی میکنم.

مشکلی نداری؟
خانواده ام به زودی به تهران می آیند و من انتظار دارم مشکل مسکن من رو حل کنند تا کنار خانواده ام زندگی کن.

آرزوی فوتبالی؟
خیلی سخته ولی با شرایطی که دارم امیدوارم به تیم ملی کشورم دعوت بشم چون در تیم زیر ۲۱ سال کشورم هم بازی کردم . ارزوی دیگرم قهرمانی با پرسپولیس در ایران و آسیاست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: